eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniecentralne ogrz miejskie - koszt doprowadzenia i instalacji › Re: centralne ogrz miejskie - koszt doprowadzenia i instalacji
  • Data: 2014-09-28 15:05:39
    Temat: Re: centralne ogrz miejskie - koszt doprowadzenia i instalacji
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-28 03:37, bulka paryska pisze:
    > U?ytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > ====================
    > Bardzo dziekuje,
    > jak pisalam w odp do innej osoby, 2 taryfy juz mam, bojler grzany na 2.
    > taryfie tez,
    > pozostaja te piece.
    No to dobrze, zainwestuj w piece. Tak jak ci już pisali, ciepło z sieci
    jest drogie a na dodatek spółdzielnia dolicza lokatorom wszystkie
    straty, wiem bo sam tak miałem, za samo grzanie mieszkania płaciłem
    2600zł pięć lat temu, teraz grzanie domu o 2,5 raza większej pow
    kosztuje mnie podobnie, a grzeję gazem.

    --
    Pozdr

    Janusz_K