  • Data: 2011-05-15 09:56:11
    Temat: Re: co na ogrzewanie podłgowe - pcv, linoleum...
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 15, 11:20 am, "Alexy" <a...@o...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jakiej reakcji? Przecie wykładzinę rozkładasz, a nie wylewasz.

    Ulatniania sie chemikaliów.
    Napisalem przeciez.

    > Konkretnie ile?

    Zapytaj kogos kto wie jak zazwyczaj zmienia sie toksycznosc wraz ze
    stezeniem.
    Bo zaleznosc jesli jest to albo liniowa albo gorzej (wykladnicza,
    potegowa).

    > No właśnie. OKna też masz plastikowe. Rury kanalizacyjne, które stykają się
    > z gotrącą wodą także i szafki powlekane tworzywem i miski i telewizor z
    > plastiku, który także się grzeje i ubranie z plastiku i wiele innych rzeczy.

    I to wszystko nas truje.
    Okna nie maja duzej powierzchni wiec nie ulatniaja tyle syfu, Zreszta
    alternatywa w postaci okazjonalnie malowanych drewnianych ma te sama
    wade. Rur plastikowych na ciepla wode nie mam. W plastikowych
    naczyniach nie jadam. Telewizor, komputer, konsola truje.
    "bezprzewodowy" czajnik mam metalowy. W mikrofalówce nie grzeje
    niczego w plastikowych pojemnikach.
    Woda ww plastikowych baniakach zawiera antymon (chyba katalizator
    uzyty przy produkcji baniaka) i picie z zawsze nowych butli jest
    gorsze niz picie z tych wielokrotnie plukanych.

    > Wełnę i len to one widziały. Nawet w tych lnianych i wełnianych dywanach
    > jest domieszka włosia i inicu syntetycznych.

    Ale jest tego mniej niz w wylozonym linoleum czy pcv.

    > Musiałby wyeliminować ze swojego życia przeszło 99,9% produktów. Nawet
    > drewno jest impregnowane i malowane.
    > Żarcie to także w 99,9% chemia.
    Ano tak jest. Ale jesli jest alternatywa rownie wygodna i kosztowna
    jak to co nas truje to warto nie tylko rozwazyc ale i sprobowac.