  • Data: 2015-10-09 08:53:35
    Temat: Re: co polecacie
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.10.2015 o 16:14, Ikselka pisze:
> [...]
    >>> Pozdrawiam

    > Chyba słusznie. Ja mam same wysokie albowiem, więc nie poradzę, a w guglu
    > tak samo oboje potrafimy się poruszać chyba? Mam też parę cisów. Raczej nie
    > dożyjesz tego, iżby np cisy przerosły Twe oczekiwania, bo cisy rozmnażane
    > są wegetatywnie i dlatego zawsze będą krzaczaste. Nawet gdybyś miał
    > rozmnożone z nasion (generatywnie), to zanim urosnąąąąąą.... 3-)

    Wyglada na to ze jest problem z iglakami o posredniej wielkosci. Gdzie
    nie spojrzec to albo 25m albo 1.5m. No wyjatkiem sa jalowce ale z nich
    posadzilem zywoplot. Chcialbym teraz nieco urozmaicic krajobraz. Zona
    chce jakiegos swierka ktory moznaby przyozdobic na swieta, czyli
    musialby rosnac niedaleko okna. Niestety zwykly swierk bardzo szybko
    wystrzeli w gore a tego nie lubie. Cisow tez nie lubie.