    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co wybrac
    Date: Mon, 4 May 2009 09:09:03 +0200

    news:gtl450$56b$1@news.interia.pl...

    > Dom nie mieszkanie. Rok temu moja kolezanka kupila szeregowca w stanie
    > doslownie golym za 365 tys. Nie wiem co bylo w umowie, ale takie budowy
    > to nie rzadkosc. Z drugiej strony jak mozna sobie wyobrazic instalacje w
    > domu nie majac pojecia co klient sobie zyczy? Jak bedzie to wykonczone,
    > gdzie postawi telewizor, piekarnik, lodowke i jaki rodzaj ogrzewania ma
    > byc stosowany. Osobiscie nie uwazam tego za jakis blad, a chodzi glownie o
    > cene. Jezeli mial bym kupowac dom z tynkami i instalacjami, gdzie bedzie
    > na pokoj jedno gniazdko i jeden obwod oswietlenia, do tego jakies
> [...]
    Kilkaset metrów odemnie: szeregowiec 140mkw na mikroskopijnej działce(tzw.
    ogódka jezst może ze 150mkw) cena 430tys. 3 szt juz sprzedane, 3 czekaja na
    nowego właściciela.
    Tam stan deweloperski to: ocieplenie, elewacja, tynki,gładż, farba,posadzka
    bez podłóg, drzwi zewnętrzne(wewnetrznych brak)
    Akurat w zeszłym tygodniu kolejkny segment znalazł nabywce.
    Jak to budowali to przemilczę;))) ale zakryli wszystko styrem i tynkiem i
    wygląda ok. Ja bym tego nie kupił- zresztą za prawie połowe taniej
    wybudowałem dom na większej działce i tak jak chciałem;))
    Znajomy wybudował "na sprzedaż" dwa domki jednorodzinne(*parter+poddasze
    użytkowe) na działkach 800mkw. Całkiem fajne nawet. Za stan deweloperski(jak
    wyżej) chce też ok 450tys. Gdybym miał wybierać wybrałbym któryś z jego
    domków zamiast tego szeregowca.

    Krzysiek