    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co zrobic z nadmiarem betonu z gruchy
    Date: Mon, 18 Jan 2010 14:25:31 +0100

    news:hj4b3o$r03$1@news.onet.pl...

    > Na podstawie deklaracji zgodności, którą do niego dołączają.

    Czyli wierzysz w papierek. Ok, mozna i tak. Wiara czyni cuda.
    Jak masz jakiegos kupla pracujacego w betoniarni to pogadaj z nim. Niech
    Tobie szczerze opowie jak mieszają beton dla indywidualnych inwestorów. Na
    większe budowy robia ok bo tam istnieje ryzyko że próbka trafi do
    laboratorium. Dla małych indywidualnych inwestorów robia najczesciej troche
    inaczej.

    > BTW. klej do płytek też sam mieszasz? :)

    Nie mieszam. Bo się nie opłaca. Jak by się to kalkulowało to pewnie kleił
    bym na cement jak dawniej kleili. Płytki tak przyklejone pewnie tez by nie
    spadły. Co innego z betonem. Czasami może sie opłacac mieszanie go
    samemu.Nie przejmuje sie też za bardzo zaleceniami producentów. Np wszędzie
    na podłógówce u mnie dałem najzwyklejszy klej MAPEI Glazurnik. Nie kupowałem
    droższego kleju "do podłogówek". Ponad dwa lata juz mieszkam i nic złego sie
    nie dzieje. Jak malowałem farbami Magnat czy Dulux to tez olewałe ich
    zalecenia aby stosowac grunty ich produkcji. Gruntowałem innymi gruntam,i a
    efekt był tak samo dobry.
    Ceniąc swoje pieniądze uodporniłem sie na marketingowy bełkot.

    Krzysiek