    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: czujnik deszczu - nawadnianie
    Date: Mon, 25 May 2015 11:49:59 +0200

    W dniu 2015-05-25 o 09:59, quent pisze:
    > Możecie polecić jakiś czujnik deszczu?
    > Mam nieodparte wrażenie, że jest to element systemu, który działa bardzo
    > zawodnie ale może się mylę i są jakieś czujniki, które działają dobrze.
    > Nie miałem z tym styczności i kompletnie nie wiem co kupić.
    Chyba wszystkie z jakimi się spotkałem są oparte na przełączniku, który
    jest włączany/wyłączany przez element zmieniający swój kształt w
    zależności od tego ile wchłonie wody. Sam sobie odpowiedz na ile to może
    być zawodne :-) Jak chcesz coś inteligentniejszego, to musisz rozejrzeć
    się za sondami wilgotności.

    Maciek