    From: szary <s...@n...pl>
    Date: Mon, 08 Sep 2014 09:26:07 +0200
    Subject: Re: czym ciąc BK?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie

    Ergie wrote:

    [ciach]
    > To już prędzej, ale IMO przesadzasz.

    [ciach]

    > Pozdrawiam
    > Ergie

    ostatnio muruję nawet po niedzielach, nie mam grama czasu, nie rozdwoję się.
    Po bloczki biegam ok. 12 m od budynku + budynek 12 = 24 m zaiwaniam z
    bloczkiem do dalszej ściany, muszę je jeszcze po drodze obetrzeć (bo mokre,
    połamane, kupiłem na jesieni solbet , a /cenzura/ vat zabierali, i niestey
    co 3 paleta jest tylko w porządku, reszta jakaś /cenzura/ zbieranina
    (solbet-Lubartów) i nie wiem czy nie kombinował sprzedawca).
    Zrobić zaprawę, wyrównać mur, zmierzyć, uciąć, naciągnąc żyłkę, wdrapać się,
    zaprawa na kielniach szybko zasycha, trzeba czesto obmywać, obcierać,
    mieszać, polewać, .. pisałem.

    Próbowałem otrzeźwieć - znaczy sprawdzić czy faktycznie nie przesadzam -
    dlatego ta zwłoka w odpowiedzi.
    Nie, na każdej ścianie mam kilka cięć (np. taka podporowa nośna, 135 cm)
    "suche" (jakieś 20% wszystkich) bloczki idą nieźle ale mokre już nie.

    Test z cyrkulatką nie wypadl dobrze, miecz się często klinuje (łatwo wbija w
    bloczek) i prowadnicy do tej hilti nie mam - także dość nierówno.
    Aha, pylenia nie było dużego, maseczka przydatna ale na upartego można
    wstrzymać trochę oddech, wystarczy.

    Łańcuchowej nie miałem serca zarzynać, a kupować szajs za 200 nie miałem
    ochoty.

    Kupuję SKIL 4950 + brzeszczot makity (odp. S 1243HM) za 9 dych + 10
    rózniastych brzeszczotów na później, razem 600 zł. Jestem zdecydowany.

    pozdrawiam