  • 1. Data: 2013-07-30 20:08:45
    Temat: czyszczenie żeluzji
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    czy Ktoś może mi podpowiedzieć jak czyścić z kurzu żeluzje? o takie jak te
    ale bez dziórek:
    http://adanrolety.pl/pl/oferta/zaluzjealuminiowe50mm
    przetarcie szmatą po złożeniu powoduje, że pozostają nieładne plamy z
    przyklejonego od wody kurzu...

    czy jedyna metoda to ręczne pucowanie każdego listka?

  • 2. Data: 2013-07-30 20:34:51
    Temat: Re: czyszczenie żeluzji
    Od: masti <g...@t...hell>

    http://lmgtfy.com/?q=szczotka+do+%C5%BCaluzji

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-07-30 20:55:37
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 20:08:45 UTC+2 użytkownik Ministerstwo Propagandy
    napisał:
> [...]
    >
    > przyklejonego od wody kurzu...
    >

    > czy jedyna metoda to ręczne pucowanie każdego listka?

    Czy żeluzje to to samo co żaluzje tylko ze z żeliwa zrobione?

  • 4. Data: 2013-07-30 20:55:41
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-30 20:08, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > czy Ktoś może mi podpowiedzieć jak czyścić z kurzu żeluzje? o takie jak
    > te ale bez dziórek:
    To jest amelinium, tego nie wyczyścisz
    Jacek

  • 5. Data: 2013-07-30 21:00:58
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    > To jest amelinium, tego nie wyczyścisz
    > Jacek

    nie znasz się, wyczyścisz ale nie pomalujesz ;)

  • 6. Data: 2013-07-30 21:55:54
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 21:00:58 UTC+2 użytkownik pilocik napisał:

    > nie znasz się, wyczyścisz ale nie pomalujesz ;)

    Jak nie jak tak. I żeby nie było niczego.

  • 7. Data: 2013-07-30 22:03:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pilocik wrote:

    > nie znasz się, wyczyścisz ale nie pomalujesz ;)
    ~~~~~~~~~~~

    pisze sie pomelujesz ty ortograficzny nieókó

  • 8. Data: 2013-07-30 22:22:32
    Od: Olo <j...@w...pl>

> [...]
    > przyklejonego od wody kurzu...
    >
    > czy jedyna metoda to ręczne pucowanie każdego listka?

    Jeśli masz w kolorze aluminium, to powinny być lakierowane bezbarwnym
    lakierem. Ja mam w kolorze białym. Ja jak tylko wchodzą myje je w
    zmywarce (łącznie z mechanizmem). Po takim zabiegu wyglądają jak nowe.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 9. Data: 2013-07-30 22:24:06
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 22:03:19 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > ~~~~~~~~~~~
    >

    > pisze sie pomelujesz ty ortograficzny nieókó

    Hyba niełókó. Eteligęt sie znalazł.

  • 10. Data: 2013-07-31 20:04:47
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > Jeśli masz w kolorze aluminium, to powinny być lakierowane bezbarwnym
    > lakierem. Ja mam w kolorze białym. Ja jak tylko wchodzą myje je w
    > zmywarce (łącznie z mechanizmem). Po takim zabiegu wyglądają jak nowe.

    ciekawe, jak je rozwieszasz w srodku ;D?

    Ja robie inaczej, zwijam, zdejmuje z okna, rozwieszam nad wanna - psikam jakims
    w5, czekam, splukiwanie wysokim cinieniem z zwyklego prysznica, mozna pomoc
    pedzlem do golenia. ALE trzeba to robic ucziciwe, zaluzje na siebie zachodza i
    zaslaniaja , trzeba odwrocic itd.

    Sznureczek jednak tak brudny ze nic go nie chec umyc :/