    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [do praktykow] jaki model ogrzewania domu wybrac
    Date: Wed, 1 Sep 2010 19:44:11 +0200

    news:i5l2a1$j0k$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    >

    > Wady na stronie producenta? Chyba wady systemów konkurencji :-)

    Wady jako ogolne przeciwwskazania konkretnego systemu, np. gruba deska albo
    gruby dywan na podlodze, duze przeszklone pomieszczenia i co tam jeszcze co
    moze warunkowac wybor konkretnego czy mieszanego systemu.

    > A co do meritum: ogrzewanie podłogowe w całości +piec gazowy z sieci
    > kondensacyjny ewentualnie ekogroszek. Kominek tylko jako dodatek do
    > whisky.

    Kominek to jak dla mnie rowniez alternatywa na nieprzewidziane zdazenia typu
    zaniki pradu, najlepiej z rozprowadzeniem grawitacyjnym. Ogolnie jestem za,
    choc sam w sypialniach trzech mam grzejniki a to z powodu mniejszej
    bezwladnosci i byc moze wiekszym zastawieniem gratami podlogi przez
    dzieciakow.

    Pozdro.. TK