  • 1. Data: 2014-06-30 21:06:00
    Temat: dobudówka w miejscu werandy- pełna droga formalna?
    Od: "Artur Gatty" <b...@b...maila.com>

    Witam!
    Chciałbym zabudować sobie wejście do domu, teraz jest tam daszek na słupach,
    a chciałbym zrobić normalne pomieszczenie ze ścianami i drzwiami.

    Czy muszę postępować tak jak gdybym budował cały dom, tj. występować o
    warunki zabudowy, wykonanie projektu architektonicznego, wykonanie map
    geodezyjnych, uzyskanie pozwolenia na budowę, powołanie kierownika budowy,
    wykonanie odbioru budowy?
    Czy też w przypadku tak małej inwestycji (dobudówka ma mieć 8m2) jest jakaś
    droga uproszczona, bo podejrzewam że
    koszty pozwoleń, geodety, kierownika budowy i architekta przewyższyły by
    koszt budowy?

    pozdrawiam AG

  • 2. Data: 2014-06-30 21:42:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Artur Gatty" <b...@b...maila.com> napisał w wiadomości
    > geodezyjnych, uzyskanie pozwolenia na budowę, powołanie kierownika budowy,
    > wykonanie odbioru budowy?

    pełne pozwolenie lub samowolka, która byłaby całkiem rozsadnym rozwiązaniem.
    Zależy jakich masz sasiadów :)

    b.

  • 3. Data: 2014-06-30 21:47:36
    Od: "Artur Gatty" <b...@b...maila.com>

    >pełne pozwolenie lub samowolka, która byłaby całkiem rozsadnym
    >rozwiązaniem. Zależy jakich masz sasiadów :)

    Sąsiedzi w porządku, ale po okolicy kręcą się gminne biurwy.
    Chory kraj...

  • 4. Data: 2014-07-01 08:12:10
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Sąsiedzi w porządku, ale po okolicy kręcą się gminne biurwy.
    > Chory kraj...

    owszem, trzeba zmienic władze.

    b.

  • 5. Data: 2014-07-01 14:46:45
    Od: "Artur Gatty" <b...@b...maila.com>

    >owszem, trzeba zmienic władze.

    thx, u władzy byli już wszyscy, w różnych barwach i nic się nie zmieniło na
    lepsze. ;)

  • 6. Data: 2014-07-01 14:56:41
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-07-01 14:46, Artur Gatty wrote:

    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup

    > thx, u władzy byli już wszyscy, w różnych barwach i nic się nie zmieniło
    > na lepsze. ;)

    Polecam KNP :-)
    Nawiasem mówiąc mam podobny problem.
    Koszty papierów w moim przypadku to jakieś 2x więcej niż inwestycja.
    Ten koszmar musi się kiedyś skończyć... trzeba głosować na KNP

    --
    Pozdr. Q
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2014-07-01 15:01:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Jul 2014 14:56:41 +0200 osobnik zwany quent napisał:

    > Polecam KNP :-)
    > Nawiasem mówiąc mam podobny problem. Koszty papierów w moim przypadku to
    > jakieś 2x więcej niż inwestycja. Ten koszmar musi się kiedyś skończyć...
    > trzeba głosować na KNP

    z posłem na Sejm I kandencji, działaczem PRLowskiego Stronnictwa
    demokratycznego w latach 1962-1982 oraz człokiem Związku Młodzieży
    Socjalistycznej JKM na czele.
    O wypowiadnaych przez niego głupotach już nie wspomnę.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2014-07-01 15:26:01
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-07-01 15:01, masti wrote:
> [...]
    > Socjalistycznej JKM na czele.
    > O wypowiadnaych przez niego głupotach już nie wspomnę.

    Zapomniałeś dodać, że jest ruskim agentem i zjada dzieci...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 9. Data: 2014-07-01 15:35:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Jul 2014 15:26:01 +0200 osobnik zwany quent napisał:

    > Zapomniałeś dodać, że jest ruskim agentem i zjada dzieci...

    trafiony zatopiony.

  • 10. Data: 2014-07-01 15:58:45
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    On 2014-07-01 15:01, masti wrote:

    >Zapomniałeś dodać, że jest ruskim agentem i zjada dzieci...

    Dajesz dupy.

    Ale tu się burdel zrobił.