eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedofinansowanie zmiany ogrzewania na bardziej ekologiczne › Re: dofinansowanie zmiany ogrzewania na bardziej ekologiczne
    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dofinansowanie zmiany ogrzewania na bardziej ekologiczne
    Date: Mon, 14 Oct 2019 20:46:51 +0200

    On 13.10.2019 23:04, Kris wrote:
    > Co Ty za bzdury wypisujes?
    > Podałem Tobie hasło "czyste powietrze"- sprawdziłeś chociaż? Jakie 400szt na
    200tys?
    > 3 wnioski do czystego powietrza w rodzinie wydałem i poki co wszystkie 3
    zaopiniowane pozytywnie. Przyznana dotacja to w tych przypadkach 30-43%.
    > Dodatkowo zapytaj u siebie w gminie- oprócz dotacji z czystego powietrza mama
    dostała 2 tys z gminy za wywalenie smieciucha. To w gminie u mamy, w mojej nic
    dodatkowo nie dają odsyłają do czystego powietrza

    "Dotacje dla nowych budynków w programie ,,Czyste powietrze" zostaną
    wycofane wraz z końcem 2019 r. Prezes Narodowego Funduszu Ochrony
    Środowiska i Gospodarki Wodnej, Piotr Woźny, zapowiada, że ograniczona
    zostanie również ulga termomodernizacyjna."

    Ups, a nawet jeszcze nie zdążyli posprzątać plakatów po wyborach.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz