  • Data: 2017-07-04 15:16:26
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04.07.2017 15:06, Adam Sz. wrote:

    > On i ghoscikopodobni powiedza Ci zaraz, ze to nie zrobili niemcy
    > tylko nazisci :))) Standardowa gadka lewaka.

    Tak, naziści :-) To nie niemcy tylko naziści :-)
    Teraz mając przewagę rozwojową chcą na nas wymusić sprawy CO2, silników,
    ekologicznego prądu. Wiedzą, że nie damy rady więc szykują sankcje na nas.
    A arabami i murzynami chcą nas zalać żeby rozwodnić nasze społeczeństwo,
    a później je podbić.
    Żaden murzyn, arab czy mieszaniec nie będzie bronił Polski, bo nie czuje
    afirmacj narodowej i o to lewakom chodzi.
    Chcą nas zmiękczyć etnicznie, a później normalnie podbić. Przynajmniej
    odebrać ziemie zachodnie.