  • Data: 2017-07-04 16:38:36
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ojfb4r$thc$...@p...wsisiz.edu.pl...

    >I ty tak poważnie? 8-O

    >Do tej pory myślałem że żartujesz, ale teraz uważam że powinni cię
    >izolować, ponieważ jesteś niebezpieczny dla otoczenia.

    To nie tak, nie każdy ma władze nad własnymi odruchami, ludzie którymi włada
    ich wewnętrzna małpa, reagują na najniższym poziomie ewolucyjnym. Klasyczny
    narybek na wyborcę pisu - polityk wskazuje wroga po czym twierdzi, że tylko
    on jest w stanie go powstrzymać. A małe ludziki bojące się własnego cienia
    za nim podążą. KIKI, kogutek, adaś, i cała chmara tego.