  • 1. Data: 2009-12-07 08:02:00
    Temat: elewacja do umycia
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Witam!

    Jak to jest z tymi elewacjami domkow, w ktorych zastosowano styropian,
    siatke/klej i puc.
    Da sie to jakos umyc po kilku latach?
    Jak sie taka elewacje odnawia?
    Planuje budowe domu i zastanawiam sie nad elewacja, ktora bedzie mozna po np
    5 latach umyc. Nie mam na mysli sidingu a wlasnie cos a'la puc. Jest jakies
    rozwiazanie? Moze sa jakies preparaty zabezpieczajaco-impregnujace ktore sie
    natryskuje?

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2009-12-07 15:35:37
    Temat: Re: elewacja do umycia
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > np 5 latach umyc. Nie mam na mysli sidingu a wlasnie cos a'la puc. Jest
    > jakies rozwiazanie? Moze sa jakies preparaty zabezpieczajaco-impregnujace

    Tynk silikatowy i myję myjką ciśnieniową na najmniejszej mocy. Brud pięknie
    spływa, z tynkiem nic się nie dzieje.
    Nie wiem jak się zachowuje tynk akrylowy.

    Marek

  • 3. Data: 2009-12-09 08:44:06
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > np 5 latach umyc. Nie mam na mysli sidingu a wlasnie cos a'la puc. Jest
    > jakies rozwiazanie? Moze sa jakies preparaty zabezpieczajaco-impregnujace

    Mój klient co handluje farbami z którym wczoraj rozmawiałem opowiedział mi o
    pewnym wynalazku w postaci jakiejś nowej technologii fotoczyszczącej. Polega
    to podobno na tym, że pod wpływem światła farba sama się oczyszcza.