  • Data: 2009-03-12 18:12:02
    Temat: Re: facelia na chwasty
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gpe4go$vru$1@news.vectranet.pl...

    > nie ma sensu się irytować i chyba trzeba się pogodzić ze stanem
    istniejącym
    > i polubić tę bioróżnorodność na działce. :-D
    > Pozdrawiam ruderalnie Ja...cki

    Zawsze pozostaje jeszcze wiara w cuda.
    Ja z taka powierzchnia poradziłem sobie częściowo sam, częściowo z zoną.
    Miałem taczki, szpadel, widły ogrodnicze i motykę sercówkę s trzema
    szpikulcami z drugiej strony.
    Kopałem szpadlem i widłami, motyczką rozcinałem i rozbijałem bryły na
    mniejsze kawałki, a szpikulcami wyławiałem korzenie i łodygi rzucając na
    taczki, którym,i zawoziłem na kompost. Dopiero później kupiłem glebogdyzarkę
    o nazwie Mrówka. Mam ją do dzisiaj.
    Wykorzystanie żony polega na odcinaniu szpadlem kolejnych kęsów, które
    żona obrabia jak wyżej, motyczką.
    Pionierskie warunki - pionierska praca.