  • Data: 2020-04-04 22:58:51
    Temat: Re: filtr do wody 10 cali. pękła obudowa
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.04.2020 o 22:12, Irokez pisze:

    > no i zapomniałem cały z nierdzewki jeszcze jest na większe ciśnienie

    żona mówi że aquafilter. żył 5 lat. o gwarancje mi nie chodzi, bo
    obudowa kosztuje jakieś 30-50zł, ale o zalaną podłogę. czy obudowa
    niebieska, będzie bardziej odporna na... pękanie? Jakie mam ciśnienie -
    nie wiem. ale jeśli to sie przekłada na "wydajność" kranu, to nalanie
    wiadra wody trwa długo. (ostatnie piętro) dużo dłużej niż w pracy czy u
    mojej mamy.

    ToMasz