  • Data: 2020-04-04 23:20:31
    Temat: Re: filtr do wody 10 cali. pękła obudowa
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-04 o 22:58, ToMasz pisze:

    > żona mówi że aquafilter. żył 5 lat. o gwarancje mi nie chodzi, bo
    > obudowa kosztuje jakieś 30-50zł, ale o zalaną podłogę. czy obudowa
    > niebieska, będzie bardziej odporna na... pękanie? Jakie mam ciśnienie -
    > nie wiem. ale jeśli to sie przekłada na "wydajność" kranu, to nalanie
    > wiadra wody trwa długo. (ostatnie piętro) dużo dłużej niż w pracy czy u
    > mojej mamy.

    W robocie przy maszynie mamy filtry do wody na wejściu wymiennika
    ciepła. Strzelało jak wściekłe do momentu, gdy założyliśmy tłumik
    uderzeń (taki soft-start). Maszyna ma elektrozawór który włączał obieg
    jak olej hydrauliczny osiągnął pewną temperaturę i strzał na calowej
    rurze wody lodowej o ciśnieniu 4 bar nie był dla przezroczystej obudowy
    filtra łaskawy ;)

    Polipropylen wytrzymalszy, z niego masz zrobiony górny korpus do którego
    wkręcasz rury.

    a może trafiłeś na jakiś wadliwy i strzeliło. Od ponad 10 lat odpukać u
    mnie w domu jest cały.

    --
    Irokez