    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: gdzie podłączyć żółto zielony przewód?
    Date: Sat, 25 Jan 2020 09:19:02 +0100

    2020-01-25 o 08:28 +0100, Mateusz Bogusz napisał:
    > Ja się nie chce kłócić że jest inaczej, bo się nie znam. Po prostu
    > hydraulik co robił maszynownie, też powiedział żeby nie testować
    > specjalnie zaworów bezpieczeństwa bo zaczną cieć - więc na chłopski
    > rozum przekaz wydaje się prosty - "Nie nadwyrężaj bez potrzeby
    > urządzeń zabezpieczających", aczkolwiek może być to błędne myślenie.

    Abstrahując od urządzeń zabezpieczających - wszelkie zawory warto raz
    do roku zakręcić/odkręcić. Fakt, jest ryzyko że się szybciej "wyrobią",
    ale nie kręcąc nimi raz na jakiś czas, ryzykujemy że kiedy naprawdę
    będzie potrzeba działać - wajcha zostanie w ręku.

    Z różnicówką podobnie. Każdy mechanizm od czasu do czasu musi
    zadziałać, coby się nie zasiedział. No i jeśli różnicówka miałaby się
    spsuć, to lepiej dowiedzieć się o tym podczas testu, aniżeli będąc
    przyklejonym do żyrandola.

    Mateusz