  • Data: 2014-07-27 00:02:41
    Temat: Re: gnojówki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani Krycha napisała:

    > Hej.

    Hej!

    > Robię gnojówki z liści pomidorów, ale dziś zaczęłam wątpić,
    > czy jest z tego pożytek dla roślin, gdy je tym podlewam.
    > Czy można taką, rozcieńczoną, podlewać pomidory, czy raczej
    > sprzyja rozwojowi chorób na krzewach pomidorowych?

    Za to nijakiej gwarancji dać nie mogę, ale kajsi mi się obiło
    o uszy (a jeszcze pewniej o oczy), że taki pomidor, to wśród
    psiankowatych jest prymusem w przenoszeniu zarazy ziemniaczanej.

    > A innym roślinom służy, nawozi, taka substancja?
    > Zastanawiam się, czy ja przypadkiem nie robię sobie dodatkowej
    > roboty, noszenie konewek, która nie przynosi (ta robota) pożytku
    > podlewanym roślinom?

    Roślinom, to nie wiem. Ale musi mieć (ta robota) walory dietetyczne.

    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Niezmiernie się cieszę, że zostałem o tym poinformowany.

    Jarek

    --
    Na wysokiej cyrli
    Cosik mi się cyrni,