  • Data: 2018-08-07 19:53:15
    Temat: Re: gromadzenie kondensatu
    Od: dolczak <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-07 o 09:28, WS pisze:

    > wygooglane od reki: 1 m3 gazu to 44,6 mola, ze spalenia 1 mola metanu powstaje 2
    mole wody czyli razem z 1 m3 mamy coś koło 1,6 kg wody

    > Czyli jesli nic nie kapie, to kociol ten kociol kondensacyjny pracuje bez
    kondensacji... Moze ma tylko troche zimniejsze spaliny niz zwykly atmosferyczny, ale
    raczej do deklarowanych osiagow/oszczednosci troche daleko.

    U mnie Brotje kondensacyjny 20 kW pluje ok. 2 wiadra na dobę pracując na
    maksa przy zachowaniu warunku kondensowania = temperatura powrotu wody
    45 st. C. Kondensat zbieram do studzienki a dalej do kanalizy.