  • Data: 2018-08-07 22:19:21
    Temat: Re: gromadzenie kondensatu
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, August 7, 2018 at 9:53:57 PM UTC+2, pierdofon wrote:
    > oczyszczalni nie bede mial. To jest plastik a ja mam taki teren, ze na 100 %
    > wypchnie mi ten zbiornik. Ogromna ilosc betonu by trzeba pod to wylac wiec
    > to olewam.
    >
    > Ciezkie dupne szambo bedzie.

    oczyszczalnia ma z 5m3, zeby nie wyplynelo z wody to 5 ton wystarczy na to wrzucic,
    ~2m3 betonu i bedzie nie do ruszenia
    BTW puste betonowe szambo tez ma szanse wyskoczyc ;)
    np. https://szamba.eu/karty-katalogowe/10m3-wysoka.pdf
    pojemnosc 10m3 (+objetosc betonu) waga 8400kg => bedzie plywalo w wodzie ;)