    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 23 Jun 2022 06:53:23 -0700 (PDT)
    Subject: Re: grzanie/chłodzenie mieszkania pompą ciepła
    From: ptoki <s...@g...com>

    czwartek, 23 czerwca 2022 o 03:00:04 UTC-5 Janusz napisał(a):

    > Dokładnie, wkurzające jest że najwięcej do powiedzenia mają ludkowie
    > którzy nie mają zielonego pojęcia o tym co w takiej pompie jest ale będą
    > cały świat pouczać.

    Ty nadal nie rozumiesz ze nie rozumiesz.

    Uwaga wyzej byla na temat klimatyzatora. W sensie faktu ze musi dmuchac.
    PC zazwyczaj sprzegniete jest z jakas hydraulika i grzeje ciecza.
    Klima dmucha.

    Roznica w komforcie jest drastyczna.
    Klima/ogrzewanie nadmuchowe to czesto halas niosacy sie do wszystkich pomieszczen
    oraz przesluchy miedzy pomieszczeniami (kanaly wentylacyjne sa wspoldzielone).

    Jak sie mieszka samemu to pewnie obejdzie. Ale jak wiesz ze stekanie w kiblu slychac
    w salonie to juz wesolo nie jest.

    Tak ze wyjmij se glowe z niepowiemskad i zrozum ze nie rozumiesz o czym piszesz.