  • Data: 2016-09-22 14:00:57
    Temat: Re: grzejecie?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.09.2016 13:43, Kris wrote:
    > -Budyniowi wyszło że WM przynosi oszczedności ok 2200zł rocznie.

    > -jak dyskusja dotyczy komfortu to zwolennicy WM piszą że smród zaduch itp bo WG nie
    działa,

    Ano tak to już jest, że czasem jest zaduch.
    Wiesz co to zaduch chyba?

    > dyskusja zejdzie na koszty ogrzewania to nagle wyliczają jakie to potężne

    Bo generuje. W tym wątku nawet można przeczytać

    > w domach gdzie WM pracuje na wydajności 4 razy mniejszej jak w normie smrodu i
    zaduchu nie ma.

    U mnie pracuje w 2x mniejszej jak w normie.
    Norma jest przesadzona.
    Jak potrzebuję przewietrzyć bo coś się przypaliło to robię 1:1

    > No i notoryczne nie branie pod uwagę w dyskusji kubatury i ilości mieszkańców

    To jakie Wy te pokoje macie w tych swoich domach?
    Chyba jakieś ściany działowe macie?
    A może cała kubatura jest tzw. open space?
    ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info