  • Data: 2017-08-11 12:12:29
    Temat: Re: hej komputerowcy part 2
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-08-11 12:08, Myjk wrote:
    > Fri, 11 Aug 2017 11:52:31 +0200, quent

    > Terminal na lapku?

    Co miałby konkretnie poprawić WSUS w kwestii o której Budyń tu pisze?
    IMO same upierdliwości. Musi być jakiś serwer, na którym będzie się
    synchronizował, najlepiej w nocy a i tak instalacja na końcówce trwa
    tyle samo, chyba, że nie będzie końcówki zamykał a aktualizacje będą
    instalowały się w nocy ale to i tak dziwne w domowych warunkach.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info