  • Data: 2012-06-10 21:55:03
    Temat: Re: hydraulicy!!
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

    > te obie uwagi znam - i w projekcie zastosowalem.
    >
    > Cały problem jest w tym ze zwykle nie wierzę ze jak cos kosztuje 2x
    > tyle to jest dwa razy lepsze, a tylko ze jest na tym wieksza
    > przebitka :-) A na pompach w praktyce sie nie znam dlatego pytałem.
    > Ok- rozważę leszno.

    hm... gatunek materiałów z jakich sie wykonuje jakiś produkt ma spore
    znaczenie.

    wirnik jest pewnie z tworzywa ale pytanie jest jakiego tworzywa, jak sie to
    tworzywo zachowuje pod wpływem gorcej wody, jaką ma wytrzymałośc
    mechaniczną, jak zaprojektowano miejsca połączenia łopatek z osią, jaki
    kształt mają łopatki...

    panewka może być ceramiczna a może jest ze zwykłej stali czy aluminium :)
    wałek z czego jest zrobiony, z ceramiki stali utwardzanej czy ze zwykłego
    kawała byle jakiej stali takiej jak była w sam raz na zakładzie (czytaj
    najtańszej). i wiele innych podobnych pytań bez odpowiedzi.