  • Data: 2009-09-06 10:09:39
    Temat: Re: hydro - dam radę?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek <m...@w...pl> wrote:
    > Stawiam duże piwo, jeżeli takim palniczkem uda się rozgrzać
    > miedzianą
    > rurkę do temperatury topnienia lutu.

    To zapraszam do mnie i weź od razu zgrzewkę, takim palniczkiem
    zrobiłem sobie całą podejście wody do zmywarki w kuchni, w sumie
    chyba z 5 połączeń :-)
    Uzyskanie temperatury nie jest żadnym problemem, problem stwarza
    natomiast jej utrzymanie na mniej więcej równym poziomie na całym
    obwodzie złącza, ale przy odrobinie starań i odpowiednio długim
    grzaniu, daje się.

    J.