  • Data: 2009-09-06 20:08:53
    Temat: Re: hydro - dam radę?
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek P. wrote:
    > - kawałek lutu, takiego "zwyczajnego" (LC60), chodzi o instalację
    > ogrodową, nie do wody pitnej, więc zawartość ołowiu w nim nie będzie
    Ja tak w kwestii wymadrzania tylko...
    Otoz taki lut ma pare dziwnych wlasnosci z ktorymi jest pare
    problemow w elektronice ktora badz co badz pracuje w sterylnych
    warunkach w porownaniu z ogrodkiem ;)
    A w szczegolnosci:
    * zimne luty przy przegrzaniu spoiwa
    * zjawisko wyrastania wloskow z cyny
    Powyzsze zjawiska moga powodowac wiec jakies rozszczelnienia?
    Wiec upewnij sie wczesniej w jakiejs karcie produktu jak to sie zachowa
    w dluzszym okresie czasu w kontakcie z woda. Bo mozesz sie zdziwic tak
    jak wlasciciele grzejnikow aluminiowych w instalacjach ze zmiekczana woda ;)

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom