  • Data: 2019-04-11 12:57:08
    Temat: Re: hydrozagadka, co to może być?
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.04.2019 o 08:10, Budyń pisze:

    > napowietrznik
    >

    > b.

    TAK, okazało się (po usunięciu śmieci) że da się to otworzyć jak zwykły korek.
    np. coś podobnego:
    https://www.unisan.net.pl/spree/products/1105/large/
    nap_11020160331-27676-s0mw1o.jpg?1459389167

    Czy w domu parterowym, jedno wc, z rura o małym spadku, jakieś 10m do
    szamba, ma on praktyczne zastosowanie?

    Bo kibelek zostaje jednak na swoim miejscu, a chcę ocieplić podłogę w
    łazience (obecnie płytki na betonie) i bym to zaślepił (nie pasuje w tym
    miejscu).

    I BTW; Czy w takiej łazience ok. 5m2 ma sens kawałek podłogówki na
    styropianie gr. 8cm? , więcej grubości nie da rady, ogrzewanie - prąd w 2T +
    bufor 1500, więc .., boję się czy do ziemi za dużo nie ucieknie (takich
    miejsc mam więcej), cieplejsza podłoga kusi. W sumie pod wanną nie, pod
    pralką nie, itd, to chyba wyjdzie jej ze 2m2 środkiem łazienki, a i grzejnik
    duża drabinka 50x170 też będzie, to może podgrzewać w sposób minimalny - ~25*C ?