  • Data: 2017-04-19 23:51:40
    Temat: Re: i w 3,14zdu i caly
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    abn140 <a...@g...com> wrote:
    > misterny plan tez w 3,14zdu!
    > jakie zniszczenia wywola ten desant stycznia na kwiecien?
    > zapominamy o czeresniach, wisniach, borowkach , jablonie - u mnie snieg na
    > kwiatach...?
    > orzechy wloskie?
    > po ptokach?

    Ile ty masz lat? Nie wiesz, w jakim klimacie żyjesz? Nie wiesz, że w
    klimacie (tylko z nazwy) umiarkowanym zima trwa SE de facto ponad pół roku,
    a potem to już tylko lato i lato? He he.
    I że w marcu, jak w garncu, a kwiecień-plecień, co przeplata: trochę zimy,
    trochę lata?
    Urodziłeś się wczoraj? - to posadź banany i zgłoś do ubezpieczenia. Tak jak
    producenci ciepłolubnych odmian owoców na Lubelszczyźnie, którym
    "wymarzło". LOL

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.