  • 1. Data: 2017-04-19 10:05:06
    Temat: i w 3,14zdu i caly
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    misterny plan tez w 3,14zdu!
    jakie zniszczenia wywola ten desant stycznia na kwiecien?
    zapominamy o czeresniach, wisniach, borowkach , jablonie - u mnie snieg na
    kwiatach...?
    orzechy wloskie?
    po ptokach?

  • 2. Data: 2017-04-19 17:48:21
    Temat: Re: i w 3,14zdu i caly
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakie zniszczenia wywola ten desant stycznia na kwiecien?
    > zapominamy o czeresniach, wisniach, borowkach , jablonie - u mnie snieg

    Hejka. ? co? U mnie owocowe z wyjątkiem jagody kamczackiej jeszcze nie
    mają zamiaru kwitnąć a i przymrozki jakieś takie anemiczne były do tej pory.
    Śnieg nawet któregoś dna padał ale na ziemi od razu się rozpuszczał. Dziś
    świeci słoneczko ale jest dość zimno i silny wiatr powiewa chłodem. Mój
    problem to przerośnięte flance pomidorów, które by trzeba już wysadzić pod
    folię.
    Pozdrawiam optymistycznie Ja...cki

  • 3. Data: 2017-04-19 23:51:40
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    abn140 <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > jakie zniszczenia wywola ten desant stycznia na kwiecien?
    > zapominamy o czeresniach, wisniach, borowkach , jablonie - u mnie snieg na

    Ile ty masz lat? Nie wiesz, w jakim klimacie żyjesz? Nie wiesz, że w
    klimacie (tylko z nazwy) umiarkowanym zima trwa SE de facto ponad pół roku,
    a potem to już tylko lato i lato? He he.
    I że w marcu, jak w garncu, a kwiecień-plecień, co przeplata: trochę zimy,
    trochę lata?
    Urodziłeś się wczoraj? - to posadź banany i zgłoś do ubezpieczenia. Tak jak
    producenci ciepłolubnych odmian owoców na Lubelszczyźnie, którym
    "wymarzło". LOL

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

  • 4. Data: 2017-04-20 11:24:57
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.04.2017 10:05, abn140 pisze:

    > jakie zniszczenia wywola ten desant stycznia na kwiecien?
    > zapominamy o czeresniach, wisniach, borowkach , jablonie - u mnie snieg na
> [...]

    Nie bój nic. Jak masz polskie orzechy włoskie a nie włoskie orzechy włoskie,
    to nic im nie będzie, gdy na chwilę w kwietniu styczeń. Podobnie z czereśniami,
    wiśniami i innymi borówkami. Wszystko w ogrodzie się adaptuje do miejscowych
    obyczajów. A które nie, to Bóg z nimi - przyjdą w to miejsce inne, które dadzą radę
    i lutemu w maju. Tak do tego podchodzę.

    W ogrodzie potrafią się adaptować nawet swołocze na czterech łapach. Przyszedł
    niedawno do mnie piesek. Osiem lat spędził na chłopskim gumnie, robiąc za psa
    ogrodnika. A nie był to wcale owczarek kaukaski, czernysz, moskiewski stróżujący,
    czy nawet tzw. wilczur długowłosy - z natury przystosowane do bytowania na dworze -
    tylko... collie. Tak, Lassie. I taki kanapowiec z urodzenia potrafił przetrwać
    tyle lat
    w ogrodzie, gdzie za budę służyła mu wiata na skrzynki owocowe. No, ale przy moim
    collie wygląda teraz na puchatego misia. Zaadaptował się wśród polskich jabłoni jak
    orzech włoski, ten Szkot...

  • 5. Data: 2017-04-20 16:31:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    collie <c...@v...pl> wrote:

> [...]
    > collie wygląda teraz na puchatego misia. Zaadaptował się wśród polskich jabłoni jak

    Zupełnie jak ten zwyczajny Murzyn z Francji.

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

  • 6. Data: 2017-04-20 22:52:45
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.04.2017 16:31, Ikselka pisze:

    > Zupełnie jak ten zwyczajny Murzyn z Francji.

    Eno, coś słabo. Co tam kilkudziesięciowierszowy cytat z cytatem!
    Nie żałuj sobie: zacytuj cały wątek, by dodać swój kilkuwyrazowy
    bzdet. Siroto.

  • 7. Data: 2017-05-07 19:31:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    collie <c...@v...pl> wrote:

    > Eno, coś słabo. Co tam kilkudziesięciowierszowy cytat z cytatem!
    > Nie żałuj sobie: zacytuj cały wątek, by dodać swój kilkuwyrazowy
    > bzdet. Siroto.

    Po to, byś miał o czym pstrzyć, siroto.