  • 1. Data: 2017-04-03 19:12:01
    Temat: Nawożenie trawnika
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Naście lat temu zachciało mi się zasilić trawnik nawozem. Po nawożeniu
    trawa rosła w takim tempie, że trzeba było co 2 tygodnie kosić, a ze
    skoszoną trawą nie bardzo było co zrobić. Minęło 5-6 lat i wzrost trawy
    wrócił do normy.
    Chciałbym przestrzec mniej doświadczonych posiadaczy trawników przed
    pochopnym nawożeniem.
    Jacek

  • 2. Data: 2017-04-03 21:11:30
    Temat: Re: Nawożenie trawnika
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości

    > Naście lat temu zachciało mi się zasilić trawnik nawozem.

    Hejka. Jakim konkretnie nawozem Ci się zachciało?
    Pozdrawiam eksploracyjnie Ja...cki

  • 3. Data: 2017-04-03 21:24:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko dociekliwie pyta:

    > Hejka. Jakim konkretnie nawozem Ci się zachciało?

    Hmm... tak sobie myślę, że gdy się jakiemu cyborgowi czy innemu
    robotowi zachce gdzieś na trawniku, to może być superfosfat.

    Jarek (ale żeby po tylu latach pamiętać...)

    --
    Może to bez te nawozy śtucne,
    może był w szkole zbyt pilnym uczniem,

  • 4. Data: 2017-04-04 05:37:22
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 03.04.2017 o 21:11, Dirko pisze:

    > Hejka. Jakim konkretnie nawozem Ci się zachciało?
    > Pozdrawiam eksploracyjnie Ja...cki
    Polifoską posypałem.
    Temat wziął się stąd, że kolega - świeżo upieczony właściciel ogródka
    zapragnął sobie trawnik ponawozić i przyszedł z pytaniem czym ja nawożę.
    I to tyle.
    Jacek

  • 5. Data: 2017-04-04 12:25:26
    Od: "abn140" <a...@g...com>