  • Data: 2020-02-29 16:34:05
    Temat: Re: ile minimum wylewki
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.02.2020 o 08:17, Budyń pisze:

    > 2cm styropianu? nie ma tu jakiejs pomyłki? Bo jesli nie ma to chyba trzeba inną
    koncepcję wymyslic.

    że za mało? to dodam, że to UK więc najniższa odnotowana temperatura to
    -0,00001 C ;-)
    teraz mam (prawdopodobnie) płytę fundamentową, legary i deski. łącznie
    kilka cm (jak się zerwie to będzie widać, ale obstawiam że bliżej 7 niż
    10cm). Nie chcę podnosić poziomu podłogi (jeśli już to niewiele).

    Lukasz