  • Data: 2020-03-01 13:01:43
    Temat: Re: ile minimum wylewki
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2020 o 10:31, ddddddddddddd pisze:
    > Cześć,
    > Ile minimum trzeba dać wylewki na ogrzewanie podłogowe? mam beton, na to
    > chcę dać 2cm styro, rurki i to zalać betonem. Pytanie też czym to
    > zazbroić? da się to zrobić na 5cm?

    mam w łazience betonową podłogę. dałem na to 5cm stryo, rurki i zalałem
    betonem do górnej krawędzi rurek. może 5mm wyzej, czyli całość.. 2-3cm.
    na to klej i kafelki. działa 6sty rok. Pralka podczas wirowania miała
    wybić dziurę w podłodze - stoi stabilnie. kabina prysznicowa na 4
    stopach -też miała wpaść - stoi. stopami mozna wyczuć miejsca gdzie w
    podłodze są rurki - ale nikt przez to nie umarł, raka nie dostał.
    Także... ten teges.... rób jak uważasz.

    ToMasz