  • Data: 2020-06-24 01:09:50
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.06.2020 o 17:12, Marek pisze:

    > Bo bo popełniasz typowy błąd. Wszyscy są przyzwyczajeni do operatora z
    > którym mają umowę i oczekują że w każdej lokalizacji ten operator spełni
    > ich oczekiwania. A tak to nie działa, trzeba mieć umowę ze wszystkimi
    > operatorami I używać odpowiednią kartę w odpowiednim miejscu.

    Mam w domu 3 różnych operatorów GSM - NJU (Orange), T-Mobile i PlusGSM.
    Wszyscy działają mocno przeciętnie, żeby nie powiedzieć słabo u mnie. A
    jak się zaczęły koronawirusy, to w ogóle net po prostu umarł momentami.
    NJU powiedziało mi wprost, że sytuacja jest jaka jest i że mają
    przeciążone nadajniki w moim rejonie i generalnie to bardzo im przykro,
    ale mam spadać na bambus.
    Do reszty mi się dobijać nie chciało, ale działali niewiele lepiej.

    Pzdr
    --
    /__/_* /