  • Data: 2014-08-22 00:05:55
    Temat: Re: jak najtaniej kupić/sprzedać mieszkanie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 sierpnia 2014 23:52:28 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    stanie jest to co się kupuje. Jeśli sąsiednie podobne działki były przez nich
    wycenione na 120 i nabywcy się zgodzili na taką kwotę to bierze te 120 za wartość. Ja
    nie widzę w tym nic niestosownego. Jeśli na sporo tańszej działce

    > No ja rozumiem. W sumie nie mam sie do czego przyczepic bo po zlozeniu
    >
    > wyjasnien (ze dzialka duza ale polowa to nieuzytki z lasem, pozatym jest
    >
    > nierowna i tak naprawde na pol hektara da sie postawic jeden dom - reszta
    >
    > nadaje sie raczej tylko na ogrodek i tereny "zielone" :) zeszli ze swojej
    >
    > "wyceny tabelkowej" do duzo nizszej wartosci ktora bylem w stanie
    >
    > zaakceptowac :) I w sumie sie nie dziwie bo placilem 12 pln / m2 dzialki,
    >
    > gdzie sasiedzi kupowali po 30-40, a warte to juz wtedy bylo z dwa razy

> [...]

    Większość informacji co do nieuczciwości US bierze się ze skurwysyństwa ludzi którzy
    chcą okraść swoje państwo. Jest kilka legalnych metod obniżenia zobowiązań
    podatkowych w przypadku kupna sprzedaży nieruchomości. Przy sprzedaży mieszkań jakie
    mieliśmy je stosowaliśmy. Ale że za informację zapłaciłem prawnikowi żywą gotówką nie
    zamierzam się nią dzielić. Każdy moze iść do prawnika i jak zapłaci to będzie
    wiedział. Darmowa porada dla tego co założył temat może być taka. Niech kupi 126p za
    120 tysięcy. Tyle ma być na umowie i od tego niech zapłaci podatek. I niech samochód
    zamieni na mieszkanie. Podatek zapłaci od różnicy :-)