  • Data: 2014-08-22 00:31:09
    Temat: Re: jak najtaniej kupić/sprzedać mieszkanie
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 22 sierpnia 2014 00:05:55 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Większość informacji co do nieuczciwości US bierze się ze skurwysyństwa ludzi
    którzy chcą okraść swoje państwo. Jest kilka legalnych metod obniżenia zobowiązań
    podatkowych w przypadku kupna sprzedaży nieruchomości. Przy sprzedaży mieszkań jakie
    mieliśmy je stosowaliśmy. Ale że za informację zapłaciłem prawnikowi żywą gotówką nie
    zamierzam się nią dzielić. Każdy moze iść do prawnika i jak zapłaci to będzie
    wiedział. Darmowa porada dla tego co założył temat może być taka. Niech kupi 126p za
    120 tysięcy. Tyle ma być na umowie i od tego niech zapłaci podatek. I niech samochód
    zamieni na mieszkanie. Podatek zapłaci od różnicy :-)

    Niezle :) Do niedawna zeby uniknac zaplacenia PCC od umowy kupna-sprzedazy
    samochodu wystarczylo umowe podpisac poza granicami naszego kraju. Bylo
    o tym glosno i chyba zmienili juz przepisy. Chodzilo o to ze ten podatek
    obowiazywal tylko i wylacznie od umow zawieranych w naszym kraju ;)

    http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/682422,pcc_p
    odpisuj_umowe_o_sprzedazy_auta_za_granica_a_uniknies
    z_podatku.html

    Chociaz - moze dalej to dziala - nie wiem, choc mam 15km do Czech :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.