  • Data: 2015-11-23 08:34:38
    Temat: Re: jak pompa ciepla pow-woda do CWU na poddasze
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 22 listopada 2015 21:01:15 UTC+1 użytkownik decore-meble.pl
    napisał:
    > Witam
    >
    > chce zamontowac na poddaszu pompe ciepla która mi ogrzeje cwu i zmniejszy
    temperature powietrza w pokojach na pietrze w lecie. Pompa bedzie bezposrednio
    podlaczana do zasobnika cieplej wody w kotlowni, interesuje mnie tylko konkret.
    Miotam sie miedy gametem i hewalexem ale widzialem tez chinczyki jakos bardzo podobne
    z wygladu. I nie wiem co kupić, cena do 5tys i wazne zeby była cicha.

    > Moze ktos moze cos powiedziec i podpowiedziec na ten temat
    >

    > dzieki
    > rt

    a co bedzie dolnym zródłem ciepła?

    b.