  • Data: 2015-11-23 22:03:51
    Temat: Re: jak pompa ciepla pow-woda do CWU na poddasze
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    moj pomysl to pompa na strychu i pobieranie powietrza albo z gornych pokoi albo (jak
    sie troche oziebi) ze strychu - trzeba by bylo przepustnica cos kombinowac i zakrecac
    doplyw powietrza z pokoi

    pexem bym zjechal do kotlowni i tam do wezownicy pod ktora mam podpiety
    ekogroszkowiec - zbiornik cwu ma 200 l

    dodatkowo puszczalbym toto w 2 taryfie czyli 1-3 pm i w nocy (tylko w lecie)

    chcialbym uniknac takich temp jak w tym roku kiedy bylo 30 st w gornych pokojach i
    cos z tego miec, bo ciepla wode musze miec non stop i grzalka chodzi w zbiorniku 200l
    i troche kosztuje

    to co zostaje galmet i hewalex ? a jak z glosnoscia tego cuda ?

    juz mysle o tym 2 rok i czekam ze ktos mi powie ze ma to sens

    dzieki
    rt