    From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak procedura budowy domu
    Date: Thu, 11 Jun 2009 22:33:49 +0200

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h0rfqm$lpa$1@news.onet.pl...

    > Dziekuje
    >
    > a czym sie rozni Działka rolna z możliwością zabudowy od dzialki
    > budowlanej w sensie budowy domu.

    Pierwsza to albo czesc budowlana a czesc rolna
    lub rolna z wydzielonym (mozliwoscia wydzielenia) siedliskiem
    w sumie to poprostu siedlisko czy czesc budowlana
    jest traktowana poprostu jak dzialka buudowlana
    wszystko to bedziesz mial w WZ lub MPZP
    sprawdz na stronie gminy sporo gmin ma tam umieszczone mapki

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl