    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak zmusic sasiada do koszenia ugoru
    Date: Wed, 16 Sep 2009 10:01:53 +0200

    kris pisze:
    > Użytkownik "tr" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Mam podobna sytuacje tylko nie mam z tym problemu.
    > Tez z dwóch stron mam działki zarosniete chwastami,.
    > Raz na dwa miesiące biorę kosę i metr wokół mojego płotu kosze te chwasty
    > sąsiada- pół godziny pracy.
    > Przy samym płocie przekopałem też wiosną i teraz latem aby mi nie właziły na
    > moją działke.
    >
    > Troche z poczatku miałem problem z ostem bo się rozsiewał ale jak trawnik
    > się rozrósł to oset sam znikł.
    > No i mam gdzie pozbywać się skoszonej trawy- wyrzucam ją w właśnie w te
> [...]

    Niekoniecznie nie zmusi - jeżeli działka ma przeznaczenie więc musi być
    zagospodarowana zgodnie z nim, jeżeli jest to teren pod budowę to można
    zgłosić do gminy o to by teren został uporządkowany (z wykonalnością
    może być różnie bo gminy najczęściej nie mają możliwości...).

    Nie dawno w moim mieście była taka sytuacja, na zebraniu ludzie
    poskarżyli się na kilka miejsc i miasto wystawiło nakaz uporządkowania
    terenu. Widzę, że poskutkowało nawet jedną ruderę wyremontowano.

    Możliwości jakieś są ale jakie nie wiem

    Ariusz