    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: jak zrobić bezpiecznik gazowy
    Date: Tue, 30 Nov 2010 05:05:27 -0800 (PST)

    On 30 Lis, 13:51, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > ale przecie gaz si pali

    Ach, o to chodzi, w takim razie źle zrozumiałem problem.

    To gotowego urządzenia chyba nie znajdziesz. Możnaby bez problemu coś
    takiego wyrzeźbić ze zwykłej czujki ruchu PIR (gotowe moduły do
    załączania oświetlenia zewnętrznego można kupić, jest to połączenie
    czujki ruchu z timerem, na którym ustawia się czas "świecenia"), a do
    tego elektrozawór. Tylko, że elektrozawór z atestem do gazu będzie
    kosztował ładnych parę stów, niestety.

    A może kuchenkę indukcyjną, nawet małą, stojącą obok gazowej (plus
    przestawienie ojca na nią)? One zdaje się maja jakieś zabezpieczenia
    zapobiegające "wygotowaniu się" zawartości garnka, ale tu się nie
    znam, nie wiem, czy bajek nie powtarzam.

    J.