    From: "Panslavista" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: jaką lodówkę?
    Date: Wed, 20 Oct 2010 10:57:35 +0200

    "Suri" <b...@p...fm> wrote in message
    news:f67f36bd-a2d7-42ed-97de-984ffb4a17e6@t13g2000yq
    m.googlegroups.com...
    On 20 Paź, 09:05, "magda" <m...@w...pl> wrote:
    > Witam.
    > Jaką polecacie lodówkę?
    > Przymierzam sie do zakupu nowej lodówki.
    > Obecnie mam 7 letniego Whirpoola i niestety padła niby otulina. Mechanik
    > wymienił czujnik temperatury, ale nie gwarantuje, że będzie lepiej. W
    > lodówce jest nadal "ciepło".
    > Zalecił zakup nowej lodówki, poniważ obecnie lodówki są przewidziane na
    > 7-8
    > lat.
    > Z góry dzięki
    > Madzia

    W tej chwili gdybym kupował nową lodówkę(a tez mi się
    zanosi), to brała bym taką, która ma najdłuższa gwarancje
    na perforacje obudowy, bowiem te najczęściej rdzewieją.
    Btw, miałam kiedyś ruskiego minska to sprzęt. Miała
    ze 16 lat i gdyby nie fakt ze nożem przebiłam ściankę
    zamrażalnika i wyleciał freon, to nie zamieniłabym jej
    na żadną ze współczesny- jak to mówią: ruskie to ruski,
    gniotsa a nie łamiotsa ;)
    Teraz to bym kupowała cos chromowanego
    czyli antykorozyjnego.

    Inox - z blachy nierdzewnej.