  • Data: 2010-10-20 19:35:58
    Temat: Re: jaką lodówkę?
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4cbeaf00$0$20991$65785112@news.neostrada.pl...

    > Btw, miałam kiedyś ruskiego minska to sprzęt. Miała
    > ze 16 lat i gdyby nie fakt ze nożem przebiłam ściankę
    > zamrażalnika i wyleciał freon, to nie zamieniłabym jej
    > na żadną ze współczesny- jak to mówią: ruskie to ruski,
    > gniotsa a nie łamiotsa ;)

    Ruskie lodówki w ogóle były długowieczne. Dużo tutaj podobnych do twojej
    opinii. W mojej rodzinie były dwa miński, jeden ponad 20 lat - wymieniony na
    nowszą lodówkę, oddany sprawny.

    Mińsków przypadłość to prądożerność - nie były oszczędne.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875