  • 1. Data: 2009-06-05 06:26:05
    Temat: jaka pralka slim?
    Od: "P." <g...@o...pl>

    Witam
    szukam pralki o głębokości 40 cm (wsad od przodu) - niedrogiej, ekonomicznej
    i bezawaryjnej do małego mieszkanka dla 2 osób - czy możecie polecić jakiś
    model?

    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2009-06-05 09:30:18
    Temat: Re: jaka pralka slim?
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    P. pisze:
    > Witam
    > szukam pralki o g?eboko?ci 40 cm (wsad od przodu) - niedrogiej, ekonomicznej
    > i bezawaryjnej do ma?ego mieszkanka dla 2 osób - czy mo?ecie poleciae jaki?
    > model?

    bosch maxx5
    przez ostatnie 2 lata jeszcze sie nie zepsul ;)

  • 3. Data: 2009-06-06 04:59:47
    Od: "Jakub Spiernowski" <n...@g...de>

    Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > szukam pralki o głęboko?ci 40 cm (wsad od przodu) - niedrogiej,
    > ekonomicznej i bezawaryjnej do małego mieszkanka dla 2 osób - czy możecie
    > polecić jaki? model?

    wszystko tylko nie CANDY

    J.

  • 4. Data: 2009-06-08 17:10:26
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    tylko CANDY

  • 5. Data: 2009-06-08 18:04:30
    Od: "Jakub Spiernowski" <n...@g...de>

    > tylko CANDY

    wszystko tylko nie candy, przedpotopowy złom z plastiku i paździerza
    tworzony przez chińczyków

    J.

  • 6. Data: 2009-06-08 18:37:08
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Mój mechanik od AGD twierdzi, że od paru lat robią coraz większy syf - nie
    tylko Candy, ale praktycznie wszyscy - prócz sprzętu z najwyższych półek.
    Czyli lepsze Bosche, Siemensy, AEG, no i Miele. I cena gra tu
    niejednoznaczną rolę - drogie Whirlpoole psują się równie chętnie, co
    tanie. Ale np. drogie Bosche są wciąż niezłe.

    T.

  • 7. Data: 2009-06-09 11:56:59
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    P. pisze:
> [...]
    > i bezawaryjnej do małego mieszkanka dla 2 osób - czy możecie polecić jakiś

    Kup najtańszą z najdłuższą gwarancją. Jak się popsuje to żal nie będzie,
    a może się jeszcze zdąży popsuć na gwarancji :P

  • 8. Data: 2009-06-09 13:48:13
    Od: "Jakub Spiernowski" <n...@g...de>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > niejednoznaczną rolę - drogie Whirlpoole psują się równie chętnie, co
    > tanie. Ale np. drogie Bosche są wciąż niezłe.

    O awaryjności niewiele powiem bo 2 lata pralka jakoś chodzi, ale logika
    działania/programy to tragednia, od pierwszego dnia zakupu klne na tą pralkę
    przy każdym praniu i modle się aby eksplodowała.

    Co ide do sklepu i patrzę na inne pralki to każda ma funkcje których tej
    brakuje.

    Producenci CANDY założyli że człowiek chodzi w jednym ubraniu przez miesiąc
    i wówczas potrzebne jest mielenie praniem przez 1,5h. Tymczasem 90% prania
    które robi normalny człowiek to ubrania po 1-2 dniach noszenia wymagające
    przepłukania w kilku minutowym programie. Jedyny krótki program to 32min
    50stopni a to za dużo.

    Podobnie z wirowaniem, coś się wrzuci do odwirowania a pralka z niewiadomych
    powodów miele i miele niechcąc się rozpędzić. Ostatnio dostałem takiej
    kurw*****cy że jak pier****lnąłem z buta pralke to cały przód odleciał.

    Na tą pralkę przesiadłem sie z polskiego POLARA i CANDY TO ZŁOM!

    J.

  • 9. Data: 2009-06-12 21:06:54
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Rozumiem Cię doskonale!
    Wymieniłeś jedyny powód, dla którego nie wyrzucam 13-letniego złoma Whirlpoola
    (wówczas topowy model i to Made in France a nie jakaś Slovakia, a psuło się już chyba
    wszystko, co mogło się zepsuć), który zrobi kompletne doskonałe pranie z odwirowaniem
    w 40 minut.
    Też wszystkie inne pralki mnie zdecydowanie wq....ją ;-)
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2009-06-12 21:07:24
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>