  • 1. Data: 2009-06-03 20:22:14
    Temat: Zlew pod oknem i grzejnik pod oknem
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Oczywiście w kuchni.
    Nie bardzo wiem jak zakombinować takie rozwiązanie.Podłogówka wykluczona.
    Jakieś tam nawiewy w klasycznych szafkach i blacie można zrobić + grzejnik
    konwekcyjny.
    Ale nie mam pojęcia, co zrobić w zestawieniu ze zlewem..
    Co się dzieje zimą przy myciu? Para masakrycznie osadza sie na oknie?
    Ktoś opowie o swoich doświadczeniach?
    R.

  • 2. Data: 2009-06-03 20:39:07
    Temat: Re: Zlew pod oknem i grzejnik pod oknem
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Rentier pisze:
> [...]
    > Ale nie mam pojęcia, co zrobić w zestawieniu ze zlewem..
    > Co się dzieje zimą przy myciu? Para masakrycznie osadza sie na oknie?

    ja u siebie tez tak chcialem zrobic, ale ostatecznie w ogole wywalilem
    grzejnik z kuchni i tylko zlew zostawilem pod oknem
    jeszcze nie bylo tak, zeby bylo za zimno w kuchni
    nawet zimą ;)
    najnizsza zanotowana temperatura to 17 stopni, ale to tylko dlatego ze
    nie bylo mnie ponad tydzien w domu i mialem wylaczone wszelkie grzejniki
    i zostawilem otwarte nawiewy w oknach

  • 3. Data: 2009-06-04 07:01:34
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Krzysiek
    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale nie mam pojęcia, co zrobić w zestawieniu ze zlewem..
    > Co się dzieje zimą przy myciu? Para masakrycznie osadza sie na oknie?

    W kuchni grzejnik wcale niepotrzebny. No chyba ze jakaś masakrycznie duża
    kuchnia.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-06-04 07:27:39
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > W kuchni grzejnik wcale niepotrzebny. No chyba ze jakaś masakrycznie duża
    > kuchnia.

    To możnaby określic znając położenie tej kuchni. Jeżeli okaże się ona
    "biegunem zimna" w domu (np naroże domu, zewnętrzne ściany) to w
    najzimniejszym miejscu będą się wykraplać na ścianie wszystkie opary: te z
    naturalnej wilgotności powietrza i te generowane przez gotowanie, zmywanie
    itp. Stąd już prosta droga do grzyba i nawet wentylacja może nie pomóc.
    Dlatego IMHO warto mieć w kuchni grzejnik aby wyrównać temperatury i nie
    dopuścić do powstawania mokrych miejsc.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2009-06-04 18:04:37
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Jackare pisze:

> [...]
    Niezbyt wielka, trochę ponad 10m kw., ale nie w bloku, gdzie byłaby zewsząd grzana;-)

> [...]
    > z naturalnej wilgotności powietrza i te generowane przez gotowanie,
    > zmywanie itp. Stąd już prosta droga do grzyba i nawet wentylacja może
    Otóż to, ściana zewnętrzna z oknem,oprócz wentylacji, grzanie musi być.Podczas
    intensywnego
    gotowania zimą, okna bywały mokrawe:-(

  • 6. Data: 2009-06-04 20:53:19
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Rentier pisze:

> [...]
    > Otóż to, ściana zewnętrzna z oknem,oprócz wentylacji, grzanie musi
    > być.Podczas intensywnego gotowania zimą, okna bywały mokrawe:-(

    wrzuc podlogowe

  • 7. Data: 2009-06-05 18:30:57
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > wrzuc podlogowe
    Nie ma szans. strop żelbetowy nad piwnicą:-((

  • 8. Data: 2009-06-05 20:59:20
    Od: czeremcha <c...@t...pl>

    On 5 Cze, 19:30, Rentier <f...@g...com> wrote:

    > Nie ma szans. strop żelbetowy nad piwnicą:-((

    Podłogowe elektryczne. Maty albo kable grzejne.

    Ania

  • 9. Data: 2009-06-06 20:11:50
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    czeremcha pisze:

    > Podłogowe elektryczne. Maty albo kable grzejne.

    dokladnie
    ja mam u siebie w bloku w lazience takie, pod plytkami zamontowane
    piekna sprawa, szczegolnie jak w sezonie letnim grzejnik wylaczaja