  • 1. Data: 2009-06-03 06:52:54
    Temat: tapetowanie fizelina
    Od: "P." <g...@o...pl>

    Witam
    Wiem, że przy fizelinie klejem smaruje się ścianę ale czy naniesienie kleju
    na tapety (przynajmniej na jej fragment) w czymś szkodzi? Chcę położyć na
    ścianie pas tapety i kombinuję jak nie upaprać klejem ściany, bo położenie
    kleju dokładnie tam gdzie będzie ten pasek graniczy chyba z cudem.

    pozdr.

  • 2. Data: 2009-06-03 08:08:01
    Temat: Re: tapetowanie fizelina
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'P.'
    Wpis z dnia 03-06-2009:

> [...]
    > ścianie pas tapety i kombinuję jak nie upaprać klejem ściany, bo położenie
    > kleju dokładnie tam gdzie będzie ten pasek graniczy chyba z cudem.

    Sądzę, że klej się nie zorientuje, że go rozsmarowałeś na tapecie zamiast
    na ścianie i zupełnie nieświadomy tego "błędu w sztuce" zrobi swoje. :)

    --
    TomaSz.