  • 1. Data: 2009-06-03 18:16:13
    Temat: PROBLEMY Z FUGA
    Od: r...@i...pl

    Witam wszystkich .Opisze swój przypadek.W kwietniu na elewacji swojego
    budynku ułożyłem 50mkw- płytek klinkierowych-. Płytki układane były na
    kleju firmy Ceresit , a fundamenty są docieplone
    styropianem .Wszystkie prace były wykonywane końcem kwietnia pogoda
    była piękna bez deszczu i przymrozków temperatura w ciągu dnia maks do
    15 C. Fugowanie fuga Ceresit CE 43 rozpoczęło dopiero po 4 dniach po
    ułożeniu płytek - zgodnie z kolejnością kładzenia. I nagle po 2 dniach
    po za fugowaniu pojawiły się białe przebarwienia - wrażenie jest takie
    jakby mleczko cementowe rozdzielało się od barwnika .Występuje to
    całej powierzchni płytek.Zgłosiłem reklamacje przedstawiciel firmy
    Henkel zalecił zastosowanie środków (CERESIT CT10, BETONI -
    PEITTAUSLIUOS) nic nie pomogło.Przedstawiciel nie stwierdził żadnych
    zaniedbań.Jednak centrala firmy Henkel odrzuciła reklamacje.obecnie
    przygotowuje sie do pozwu sadowego jednak nie mam wielkich
    nadziei.Dlatego chciałbym prosić o pomoc może ktoś jednak ma sposób
    jak uratować fugę. I tutaj chciałem przestrzec wszystkich przed
    korzystaniem z ciemnych kolorów fug firmy Ceresit. Co ciekawe Henkel
    nie ma w swojej ofercie fug w kolorze czarnym i grafitowym na terenie
    nie Niemiec. Ciekawe dlaczego?- odpowiedz mam - niestety nieformalna
    od pracowników Ceresitu -Pewnie wszyscy domyślają się jaka

  • 2. Data: 2009-06-03 18:27:11
    Temat: Re: PROBLEMY Z FUGA
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    r...@i...pl pisze:
    > Dlatego chciałbym prosić o pomoc może ktoś jednak ma sposób
    > jak uratować fugę.

    Spróbuj przemyć fugi octem spirytusowym.