  • 11. Data: 2009-06-13 16:03:41
    Temat: Re: jaka pralka slim?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    news:4a2e4e09@news.home.net.pl...

    > Kup najtańszą z najdłuższą gwarancją. Jak się popsuje to żal nie będzie, a
    > może się jeszcze zdąży popsuć na gwarancji :P

    100% vracji. W tych droższych płacisz za marke i "wodotryski" których w
    praktyce nie wykorzystasz.
    Najtańszy sprzęt z najdłuzsza gwarancją i problem z głowy.

    Kris

  • 12. Data: 2009-06-13 16:35:22
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Najtańszy sprzęt z najdłuzsza gwarancją i problem z głowy.

    Jeszcze lepsza gdy ładowana od góry - cicha i małe dzieci nie wsadzą głowy
    lub kota do środka.

  • 13. Data: 2009-06-15 16:52:15
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 23:06:54 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Rozumiem Cię doskonale!
    > Wymieniłeś jedyny powód, dla którego nie wyrzucam 13-letniego złoma Whirlpoola
    (wówczas topowy model i to Made in France a nie jakaś Slovakia, a psuło się już chyba
    wszystko, co mogło się zepsuć), który zrobi kompletne doskonałe pranie z odwirowaniem
    w 40 minut.
    > Też wszystkie inne pralki mnie zdecydowanie wq....ją ;-)

    Ja właśnie takiego francuskiego "szóstego zmysła" odesłałem w niebyt parę
    tygodni temu - starało się, bydlę, jak mogło, nawet pęknięta obudowa bębna
    nie bardzo przeciekała, ale powoli szlag zaczął trafiać sterownik i
    sklerozy dostawał.
    Teraz mam pralkę, której nazwy nie można na tej grupie wymieniać, by nie
    narazić się na zjadliwe inwektywy, niczym poseł Ziobro w TVN, i jestem
    szczęśliwy jak świnia w błocie - pracuje cichutko, szybko, gładko, nie
    gniecie, nie niszczy, guzików nie jada, ani skarpetek, stabilna jak
    fundament pod Pałacem Kultury, łatwiutka w obsłudze - miód malina

    T.

  • 14. Data: 2009-06-16 14:02:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 18:52:15 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

> [...]
    > gniecie, nie niszczy, guzików nie jada, ani skarpetek, stabilna jak
    > fundament pod Pałacem Kultury, łatwiutka w obsłudze - miód malina

    Powiedz, bo szukam NORMALNEJ pralki, bezzmysłowej, ale żeby prała i nie
    narzekała :-)

  • 15. Data: 2009-06-16 16:05:39
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 16:02:51 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Powiedz, bo szukam NORMALNEJ pralki, bezzmysłowej, ale żeby prała i nie
    > narzekała :-)

    To nie jest normalna pralka - to Miele - więc różnych "zmysłów" trochę ma,
    tyle że to działa bez pudła, nie tak jak w tych Whirlpoolach...

    T.

  • 16. Data: 2009-06-16 20:14:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 18:05:39 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

    > To nie jest normalna pralka - to Miele - więc różnych "zmysłów" trochę ma,
    > tyle że to działa bez pudła, nie tak jak w tych Whirlpoolach...

    Chyba i u mnie skończy się na Miele... Za długo się zastanawiam, a tu
    trzeba podjąć decyzję bez pudła :-)

  • 17. Data: 2009-06-17 15:31:45
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 22:14:25 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Chyba i u mnie skończy się na Miele... Za długo się zastanawiam, a tu
    > trzeba podjąć decyzję bez pudła :-)

    Mam ją krótko, więc nie mogę powiedzieć nic o awaryjności*, ale
    funkcjonalność jest wzorowa.

    *za to widziałem jakąś angielską pralnię osiedlową, gdzie stały cztery
    rzędy pralek Miele, zresztą wcale nie tych profesjonalnych, ale
    zwyczajnych, domowych - mam wrażenie, że trudno o lepszą rekomendację.

    T.

  • 18. Data: 2009-06-22 06:56:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 09.06.09 15:48, Jakub Spiernowski pisze:
    > Producenci CANDY założyli że człowiek chodzi w jednym ubraniu przez
    > miesiąc i wówczas potrzebne jest mielenie praniem przez 1,5h. Tymczasem
    > 90% prania które robi normalny człowiek to ubrania po 1-2 dniach
    > noszenia wymagające przepłukania w kilku minutowym programie. Jedyny
    > krótki program to 32min 50stopni a to za dużo.

    Jest pokrętło ustawiania temp?
    Jeśli tak - ustawić 40
    Jeśli nie - żałować, że się nie dopłaciło za sterowanie temp. :P

    --
    Pete