  • 11. Data: 2014-05-21 09:47:57
    Temat: Re: jaka tasma do plyt
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 21.05.2014 o 08:10 Adam <a...@g...com> pisze:

    > No nie ma - piszesz o jakichs farmazonach. Ja podaje fachowe zrodla i tam
    > radze sie autorowi tematu udac. Nie szkodz grupie i przyszlym czytaczom
    Ale on się tak na wszystkim zna, zabiera głos na każdy temat i plecie od
    rzeczy. Trolluje tak po kilku grupach.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 12. Data: 2014-05-21 09:52:22
    Od: j...@g...com

    Dzięki
    Pozdro Jacek

  • 13. Data: 2014-05-21 09:58:53
    Od: j...@g...com

    Dzieki, nie znałem tego rozwiązania. W sieci ta taśma ma bardzo dobre opinie. Może
    się skuszę.

    Pozdro Jacek

  • 14. Data: 2014-05-21 10:03:31
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 21 maja 2014 09:58:53 UTC+2 użytkownik j...@g...com napisał:
    > Dzieki, nie znałem tego rozwiązania. W sieci ta taśma ma bardzo dobre opinie. Może
    się skuszę.

    Nie ma nic lepszego! A na narozniki wez koniecznie mid-flexa, zadnych
    aluminiowych katownikow - tak sie robilo epoke temu :) Mid-flexa montuje
    sie bardzo latwo i szybko - nie trzeba w zaden specjalny sposob
    wczesniej przygotowywac krawedzi, wychodzi idealny kat, bardzo mocny i
    odporny na uderzenia, latwo sie go pozniej szpachluje gladzia / szlifuje /
    maluje etc.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2014-05-21 12:33:29
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Mia�em ten sam dylemat kilka lat temu i wtedy znajomy kt�ry roi to na co
    >
    > dzie� w USA powiedzia� mi �e tam nikt nie u�ywa tych siatek tylko daj� te

    A gdzie ten znajomy robił?
    Ja w Chicago na północnych przedmieściach (znaczy lepszych:) ) robiłem przez dwa i
    pół roku w drywall znaczy w GK po polsku. I zawsze wszyscy mi mówili że papierowe
    taśmy to tylko "Meksyki" robią. A Polscy fuckowcy znaczy budowlańcy to używają tylko
    taśmy.
    Jak to ktoś kiedyś powiedział cokolwiek zrobisz i tak będziesz żałował.

  • 16. Data: 2014-05-21 12:48:02
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A gdzie ten znajomy robił?

    Chicago

    > Ja w Chicago na północnych przedmieściach

    Tak szczegółowo to nie wiem. Jeśli Ci to coś pomoże to należy tam do
    polskiej parafii św. Jakuba Apostoła, ale czy to jest jeszcze w mieście czy
    już poza miastem (i z której strony) to nie mam pojęcia.

    A co do "Meksyków" to widziałem u nas kilka lat temu jak Kazio z Mieciem w
    ramach oszczędności cięli gazety na paski, moczyli i tego używali :-)
    Działać to pewnie jakoś działa ale po co się tak "bawić" dla groszowych
    oszczędności to nie mam pojęcia :-)

    > Jak to ktoś kiedyś powiedział cokolwiek zrobisz i tak będziesz żałował.

    Ale dopiero jak popęka :-)
    U mnie nie popękało więc nie żałuję że użyłem tych papierowych taśm.
    Gdybym robił to teraz być może skusiłbym się na tę masę spoinującą zbrojoną
    włóknami - wtedy chyba najłatwiej uzyskać idealną powierzchnię bez garbów. A
    ja nie lubię garbów :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 17. Data: 2014-05-21 16:31:34
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-05-21 09:47, janusz_k pisze:

    > Ale on się tak na wszystkim zna, zabiera głos na każdy temat i plecie
    > od rzeczy. Trolluje tak po kilku grupach.

    Trollem to akurat jesteś ty, bo nie zabierasz głosu w temacie dyskusji,
    ani nie próbujesz pomóc autorowi wątku. Zjawiłeś się tu tylko po to,
    żeby uzewnętrzniać swoje animozje do mojej osoby.

  • 18. Data: 2014-05-21 17:19:47
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 21.05.2014 o 16:31 uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Trollem to akurat jesteś ty, bo nie zabierasz głosu w temacie dyskusji,
    > ani nie próbujesz pomóc autorowi wątku. Zjawiłeś się tu tylko po to,
    > żeby uzewnętrzniać swoje animozje do mojej osoby.

    W lustro patrzyłes jak to pisałeś?