    From: "/// kaszpir ///" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: [jaka] zmywarka
    Date: Sun, 15 Feb 2009 12:32:03 +0100

    > Może dlatego, ze od 5 lat dziala bezawaryjnie ?
    U mnie w rodzinie lodówka Amica działa bezawaryjnie 10lat , u mnie w domu
    7lat , u mojej siostry chyba tez 8lat , w kuchenka elektryczna (ceramiczna)
    działa z 3 lata ...

    A nie miałem małą awarię kuchenki. Nie działał prawidłowo jedno rozszerzone
    pole grzewcze. telefon do serwisu z umówieniem się na konkretną datę i
    godzinę. Przyjechał miły Pan z skrzynką i na miejscu naprawił.
    U mojej matki kilka lat temu zepsuły się drzwiczki w lodówce (mechanicznie -
    wina użytkownika).
    Pojechaliśmy do serwisu Amica i zaproponowali nowe drzwi lub nowe ale z
    uszkodzonej lodówki (uszkodzona w czasie trasportu). Nowe drzwi dostaliśmy
    od reki za naprawdę niską cenę ...

    pralkę mam Candy. U moje mamy działa z 10lat , u mnie z 6 lat u mojej
    siostry działałaa też z 10lat i zdecydowali się na wyminane na większą ..

    Po prostu czesto sa to mity. Bosh sprzedawany w PL jst montowany i
    produkowany w słowacji i nie grzeszy jakością. Części nie ma tam niemieckich
    Ludzie płaca za "jakość" i "niemiecką solidność" a nie już dawno w sprzecie
    Bosha nie ma ...
    Tak samo jak "jakości" Sony i itd ...

    To samo jak "jakość niemieckich samochodów" . taki Opel Corsa jest na płycie
    podłogowej i częściach z ... fiata punto ...